niedziela, 7 czerwca 2015

URODZINY

Hejo dzis opowiem wam co sie dzialo na moich 14 urodzinach ktore mialam wczoraj tak ja juz mam 14 lat.dostalam na urodziny
od  mamy czekolade zelki czekolade i koszulke z dawidem kwiatkowkim ktora dostane jutro bo jeszcze sie robi to znaczy juz jedzie
od taty ptasie mieczko
od maji poduszke z dawidem kwiatowskim [juz mam dwie poduszki z dawidem]
od marty zozole notes i dugopisy
przyjecie urodzinowe zaczelo sie o 13;30 bo wlasnie wtedy przyszly moje kolezanki Marta i Maja zjedlysmy torta i lody.jak mama wyszla po pranie to wlaczylismy plyte dawida kwiatkowskiego na ful byly dzikie densy spiewalismy wygłupy i tak dalej
 byla bekaa oczywiscie ja chclam zabic sare ale dziewczyny powtrzymaly mnie jednym swolem bylo zajebiscie teraz boli mnie gadlo koniec





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz