środa, 20 kwietnia 2016

Zmiany zmiany zmiany

Witajcie bardzo długo mnie nie było bo zapomniałam o blogu postaram się to jakoś nadrobić. Dziś trochę o zmianach w moim życiu jakie zachodzą a mianowicie szkoła tak postawiłam zmienić szkołę na szkołę z internatem bo ja już nie mam siły sama się uczyć chce uczyć się z klasą tak jak w szkole podstawowej chociaż do 6 klasy było ok problemy zaczęły się w drugim półroczu 6 klasy zaczęli mnie hejtowac bo słuchałam Dawida Kwiatkowskiego po czym poszłam do gimnazjum i wszyscy za akcetpowali mojego idola od tamtej pory mam nauczanie indywidualne a ja już mam tego dosyć no ludzie ile można i dlatego chcę zmienić szkołę ale trochę się boje że znowu będą mnie hejtowac i nie wiem czy sobie poradzę w poniedziałek jadę zobaczyć szkołę i pan dyrektor powie czy się nadaje do tej szkoły i od września tam ide. U mnie wszystko ok wczoraj byłam obciąć włosy do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz