niedziela, 27 sierpnia 2017

Nowa Pasja Piłka Nożna⚽

Witajcie dawno mnie nie było tutaj PRZYZNAM się że całkiem zapomniałam o blogu ale już sobie przypominam że ja mam bloga. Dziś o mojej Nowej Pasji jaką jest piłka nożna trochę się dziwię że taka osoba jak ja zacznie się interesować piłka nożna ale to dzięki mojemu koledze Szymonowi z którym się przyjaźniłam w tamtym roku szkolnym. Wiele osób uważa że Piłka Nożna jest dla chłopaków ja mam znaczenie inne zdanie o piłce nożnej więc posłuchajcie:
Według mnie piłka nożna jest dla każdego niezależnie od tego czy to chłopak czy dziewczyna każdy ma przecież jakąś pasję np malastwo czy też coś innego można też mieć dwie pasję tak samo jest ze mną moją pasjami są koncerty i piłka nożna uwielbiam to i nikt tego nie zmieni każdy ma prawo do swoich pasji czy marzeń moje pasję pozwalają mi uciec od mojej choroby a wasze czekam na odpowiedź w komentarzu w następnym postcie będzie też o piłce nożnej ale nie zdradzę o czym
Social media
Twitter @julakszuk
Instagram lewajestem9
Facebook Jula Kszuk
Snapchat lewandowskajul9
Musically @lewajestem9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz